Sidor

2010-08-26

Omstart


Idag träffade jag min nya coach på XtraVaganza. Jag har ju gått det ena programmet och nu är det dags för resten av mitt liv. Så det nya programmet heter Lifetime. Det börjar med en individuell träff med viktcoachen, för att sätta ord på vart jag är nu, hur jag mår och vad jag vill uppnå.

Det kändes jättebra, och jag är mer fokuserad och motiverad än jag varit på väldigt länge. Sommaren har ju varit en period när jag inte alltid gjort de bästa valen. Men nu känner jag att jag är där känslomässigt igen.

Dagens mindre bra val:
  • den lilla biten sockerkaka jag tog till kaffet efter middagen.
Dagens BRA val:
  • att inte cykla till jobbet eller träna, eftersom jag fortfarande är superförkyld. Jag vill ju inte bli sjukare.
  • att låta bli bakelsen på kafferasten under mötet idag.
  • att dricka vatten istället för vin till middagen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...