Sidor

2010-08-16

nystart


Jag har dessvärre ägnat stor del av sommaren åt god mat och dryck. Jag har ägnat alldeles för liten del av sommaren till träning. Men nu är sommaren slut, eller i alla fall är slappartiden över. Det är definitivt dags att ta tag i sig själv igen. Målet från första början var ju att ha en klänning i strl 38 på K&H:s bröllop i juni. Nu blev det ju inte riktigt så. Strl 42 istället för 48 är väl inte helt fel det heller, men det är ju inte som att jag nått hela vägen. Så nu är mitt delmål att komma i strl 40 tills vi ska på solsemester i november.

Så idag var jag ner på gymet och körde ett FF-pass. Fy vad jobbigt det var!!! Nu vet jag inte säkert om illamåendet var orsakat av maskinens skakningar (jag blir åksjuk av vibrationerna när jag inte tränat på ett tag), om jag åt middag lite för tätt inpå, eller om  jag helt enkelt inte riktigt pallade ett helt pass. Jag var tvungen att sitta kvar och vila mig lite efteråt och låta illamående sjunka undan innan jag kunde sätta mig i bilen och köra hem. Men nu är det första passet efter uppehållet avklarat. YES!!!! ( nästa pass är inbokat på torsdag)


1 kommentar:

  1. Först och främst, en stor applåd till dig som gått från storlek 48 till storlek 42. HEJA! Sen hejar jag vidare till att du ska nå storlek 38. Men sen är det ju så att ju mer man går ner desto svårare blir det också att gå ner. Jag är också sakta men säkert på väg nerår. Det går tungt men jag kämpar på. Drömmer också om en storlek 38. Eller i alla fall en vanlig M. En bit kvar och en del träningspass att köra. HEJA OSS!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...