Sidor

2010-03-04

Dag 60: Pyssel


Jag räknar definitivt ner nu! Tio dagar kvar... Jag längtar till måndag den 15 mars när jag får äta min första frukost. Det kommer att vara ljuvligt!

Idag har jag både promenerat fram och tillbaka till ÖF och tränat ett Corepass. Instruktören på passet idag har inte sett mig på 3-4 veckor och berömde mig för att det syns så mycket att jag tappat kilon. Jättekul att höra!

Nu ikväll så har jag bakat bröd. Tyvärr så får jag ju inte smaka det, men A blir väl desto gladare över att få hembakt till frukost. Så här fint blev det:



Apropå fina saker så började jag virka en en mössa till M för ett par dagar sedan. Jag vill påpeka att jag aldrig någonsin virkat något förut i mitt liv. Så jag är faktiskt väldigt stolt över resultatet. Nu slipper hon frysa om huvudet i vår.

1 kommentar:

  1. Sv: Tack för lyckönskning och tumhållning! :D
    Måste by the way få säga att jag är sjukt imponerad- inte bara av din målmedvetenhet, utan också av det faktum att du inte virkat förr och ändå lyckats göra en så otroligt söt mössa! Ha en fin helg!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...