Sidor

2010-03-22

Det är så hälsosamt och stärkande i fjällen!


Idag föll äran att åka skidor på mig. Jag svischade ner för backarna som om jag inte gjort annat. På förmiddagen var det ganska fint väder även om det blåste lite. Tyvärr var backarna i isigaste laget, så mina stackars lår fick sig en genomkörning. Träningsvärken  imorgon kommer att komma som ett brev på posten ;) Till lunch kunde vi välja mellan buffé i stora restaurangen, bestående av raggmunk, tomat och paprika soppa och pastagratäng med broccoli, eller gulasch-soppa i baren. Vi var överens om att gulaschen var bäst. Jag tog en fin bild av soppan med mammas kamera, men tyvärr har vi ingen kabel för att föra över bilden till datorn. Däremot kan jag bjuda på ett foto av min middag:


Köttfärslimpa med fetaost, gjord på älgfärs, broccoli, zuccchini, och sallad. En liten klick lättcreme fraiche med franska örter unnade jag mig som sås. Himla mumsigt var det i alla fall! ( Har än så länge inte ätit några nötter!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...