Sidor

2010-03-15

Nu vaknar livet


Har ätit mitt (nya) livs första frukost. Det gäller nu att trappa upp försiktigt så att inte magen och framför allt tarmarna inte ballar ur. Så denna andaktsfullt intagna frukost bestod av 1 hårdkokt ägg hackat och blandat med 2 msk minikeso, 1 tsk kaviar, lite gräslök och så skulle det vara 1/2 tsk linfrön, men jag råkade läsa fel och överdoserade rejält, 1 msk blev det visst. Men det är nog ingen fara. Jag får se till att dricka mycket vatten och minska lite på fettet resten av dagen så jämnar det ut sig.

A ville gärna äta frukost med mig i morse, så det fick han så klart. Men han stirrade så på mig, så jag kunde inte ta första tuggan innan han lovade att blunda. Det slutade naturligtvis med ett gapskratt. :0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...