Sidor

2010-03-07

Dag 63: Upploppet


Idag är det sista dagen på näst sista veckan. Jag är inte hungrig (tack vare ketoner) men å vad jag är sugen på att äta. Nu går det på ren vilja! Lustigt uttryck egentligen med tanke på att det enda jag vill är att få ÄTA!!! jag drömmer om mat när jag sover och tänker på mat när jag är vaken, jag är helt fixerad. Jag är inte tröttare än vanligt, men det har satt sig på mitt humör. Jag känner mig tjurig och tråkig hela tiden. Ungefär som när jag har lågt blodsocker (vilket jag väl antagligen har) Det är bara att konstatera att kroppen börjar säga ifrån. Så det är definitivt rätt beslut att bara dricka en vecka till. (tack älskling för att du står ut med mig när jag gnäller och tjatar över småsaker som jag inte brukar bry mig om!)

Nu laddar jag om. Sista veckan med bara pulver, har bokat två vibb-pass och planerat in en promenad i morgon till att börja med, men fortsätter vädret så här så blir det minst en promenad om dagen! Det är i alla fall målet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...