Sidor

2012-01-23

Att bestämma sig.

Det är dags. Nu har jag varit gravid i 9 månader och 2-barns mamma i snart 2. jag kan inte fortsätta att vräka i mig onyttigheter  på det här sättet. Att jag inte får banta så länge jag ammar är ju en sak, men jag kan helt klart sluta äta snarr i alla former på kvällarna. Jag kan också börja röra på mig lite mer. Promenader och halvtimmar på motionscykeln är gratis. Hade så gott som bestämt mig för att nu kör jag när jag fick se den här på FB:
(tror att den blir större om du klickar på den)

så jag hoppar i morgon och ger mig själv ett par dagar till i total (mat)frihet.

2 kommentarer:

  1. Ha, ha, vilken underbar bild!! Jag kan dock säga med stor säkerhet att bilden av Nigella är kraftigt redigerad... Men visst är hon snygg.

    SvaraRadera
  2. Den var bra :-) då får man lite bättre samvete ;-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...