Sidor

2012-01-11

Hobbyfotograf

Jag har en önskan om att lära mig att ta bra foton. Jag har den dyraste förutsättningen - en digital systemkamera. Men tyvärr har jag inte prioriterat att lära mig grunderna i fotografering eller hur min kamera fungerar, så när jag fotar använder jag en av de många fotoprogram som finns på kameran.

Min dotter har hittat kamerafunktionen på min mobiltelefon och nyttjar den flitigt. Än så länge är det en konst att koordinera händerna så att hon kan hålla kameran, rikta den och ta kort samtidigt. Så här fina blir hennes alster:

5 kommentarer:

  1. Att ta kort på sig själv är jättesvårt ju! Jag tycket hon lyckas bra! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mmm fast nu går ju kameran att "vända", blir lite lättare då ;)

      Radera
  2. Det ser riktigt konstnärligt ut ;-) jag hoppas att vi någon gång kan gå en liten kurs tillsammans!

    SvaraRadera
  3. Har ju bara publicerat två av alla de 75 bilder hon tagit. Alla kort på taket och golvet har jag raderat. Klart att vi ska gå fotokurs tillsammans! Mitt förslag är att vi tar det någon gång när du planerar att vara i Vässan under lite längre tid ;) Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...