Sidor

2012-01-12

Plötsligt så händer det!

och nu är det inte en  trissvinst jag talar om.

Jag har smygkikat på andra bloggsidor för att fundera på vilken jag ev ska flytta min blogg till. Jag har nämligen saknat funktionen att kunna svara på kommentarerna som ni lämnar. Det är inte riktigt samma sak att svara i en ytterligare kommentar och då behöva hänvisa till vem man svarar till.

Plötsligt idag när jag går in och läser era kommentarer så finns det en liten länk som heter Svara/Radera. Jippie!!! Väntar jag ett par månader till så kommer kanske möjligheten att lösenordsbelägga vissa inlägg och då kommer jag inte att ha något mer att önska ;)

2 kommentarer:

  1. Det är ju strålande! Det saknar jag väldigt mycket =0) Roligt när de utvecklar funktionerna. Jag är lite trög...vilka kakor menade du? Puss!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...