Sidor

2012-01-03

Efter jul-rea

Vi tog oss ner på stan endast 5 minuter sena!!! M var superduktig och knatade på i affärerna och bara en gång ville hon att jag skulle bära henne. (vilket jag vägrade). Vi gick igenom Lindex, KappAhl och P.O.P och handlade lite på varje ställe. Både till M och F. Clas O fick också ett besök, men där handlade vi inget. Jag har inte fotat det jag köpte så inga bilder tyvärr. Sen tog vi med vännen K hem och fikade och åt lunch. Vi hade en lugn avslappnad dag och det är så skönt att sitta med K och bara prata. Jag ser fram mot när jag slutat amma och när F inte är fullt lika beroende av mig längre så vi kan ta en drink-kväll på Cirkus eller Hattfabriken!

Kvällsmat intogs hos mormor och morfar idag, det är ju tisdag och då brukar de alltid bjuda på middag. Vi fick schnitzel med potatis och mizeria. (Mizeria är ungefär som tzatziki, fast utan vitlök och med citron, salt och socker i creme fraichen). I morgon ska vi träffa bästisen Å och hennes familj, det blir en härlig dag det med, om än inte lika slappa-i-soffan-dag som idag. Det blir ju inte det med en 9-åring, 6-åring, 4-åring och och en 3-åring ;)

2 kommentarer:

  1. Härligt att träffa vänner! Kul att du hittade lite kläder till barnen. Hoppas du gjorde några riktiga kap!
    Så det är när andra barnet kommer som den riktiga omstälningen till familj blir verklig?. Ja, jag kan tänka mig det. ser fram emot februari med skräckblandad förtjusning!
    Tack för din Fiiina kommentar på min blogg! <3

    SvaraRadera
  2. Hej! Schnitzel menar du schabowy? Det är så got med schabowy potatis och mizeria!:) kram Aneta

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...