Sidor

2012-01-06

Bubbel

Japp, det bubblar i hela kroppen av förväntan idag. Vår vän H har fyllt 50 och idag är det fest till hans ära! Jag har vaknat på ett strålande humör och det verkar mina underbara gullungar också ha gjort. Tänk vad fort det kan skifta!

Som sagt, jag älskar mina barn över allt annat, men jag älskar tyvärr inte att vara hemma med dem på heltid. Eller jo, det gör jag visste på sätt och vis. Men jag tror att en liten del av denna förväntan på ikväll är att jag ska få göra vuxensaker, Prata med vuxna människor om förhoppningsvis annat än förlossning, amning och sånt som hör bebisar till. Lite blir det säkert, eftersom F kommer att följa med på festen, men jag hoppas verkligen att min "vanliga" hjärna inte tar semester och låter amningshjärnan hoppa in som vikarie.

Nu ska jag inmundiga min frukost. Älsklingen har bakat scones, det ni!

1 kommentar:

  1. Japp, man behöver få vara annat än mamma. Det värdesätter jag väldigt högt! Hoppas ni får en trevlig kväll!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...