Sidor

2012-01-26

F - 2 månader

Tiden försvinner i rasande fart, som vi alla väl är medvetna om. Jag försöker leva i nuet och ta vara på varje dag, men just nu känns det svårare än vanligt.

Sin två månaders dag har F spenderat med att vara lite gnällig och han har velat vara i famnen mer än vanligt. Inget riktigt långt sovpass idag. Jag har ammat och burit runt för att få honom att somna och när jag lagt ner honom har han vaknat efter ett par minuter. Så då har jag vaggat och burit igen... Förvisso väldigt mysigt, men återigen, det är svårt att få något gjort. Jag hade inte ens lyckats få mat på bordet om det inte hade varit för att min pappa var här så att F och M fick lite morfar-tid och jag kunde laga mat, efter det att pappsen skalat potatisen. (Han och mamma fick äta med oss som tack för hjälpen)

Dagen till ära så bjuder jag på ett kort av F när vi precis har kommit hem efter att ha lämnat av M på dagis.

3 kommentarer:

  1. Grattis F på din dag. En sån söt kille å lik sin pappa :-).

    SvaraRadera
  2. Det måste vara en väldigt fin pappa då , Kristin! Så fin lille F är!! Grattis på din dag!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...