Sidor

2012-06-25

Appar


Jag gillar inte Word Feud. Det är inte riktigt min grej och jag blir bara deppig när jag inte lyckas lägga ord så jag får många poäng.

Quiz Me är kul, men jag spelar det alldeles för lite för att kunna skrapa ihop några poäng.

Rumble däremot gillar jag asmycket! Trots att jag suger och inte får några poäng. Vännen K är suverän och jag är så tacksam över att hon inte tröttnat på att spela med mig trots att det knappast är någon utmaning ;) Apropå bra spelare: Kolla här! (Det ser nästan så ut när K spelar!)

Det andra roliga spelet som jag fastnat för är Draw Something. Jag har gratisversionen och den har funkat super fram till nu.... Min motspelare har gissat ordet TACO, men när jag ska titta på det så finns inte ens rätt bokstäver med som alternativ! Det ser ut som att spelet har blandat ihop den här omgången med förra omgången då hon skulle gissa på TELEFON... Har nu mailat de som gör spelet och bett om hjälp för det vore ju trist att bryta nu!


2 kommentarer:

  1. Oj, konstigt! Ni verkar ha kommit en bra bit på väg med. Jag spelar med min syster emellanåt men WF har jag tagit bort för jag blir helt beroende och har definitivt inte tiden till det och Rumble har jag aldrig provat. Och bör nog inte göra heller. :)

    Härlig midsommar ni verkar ha haft!

    SvaraRadera
  2. Jag älskar också Rumble, men stora favvo och jag spelar gärna med dig! Det roliga är ju att spela, sen om man vinner eller inte spelar inte så stor roll :-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...