Sidor

2012-06-19

Välbehövligt

Idag har jag varit på massage. Att ligga i sängen och amma och sen sova på helspänn för att inte rulla över något av sina barn gör att jag fått ganska ont i kroppen. Nu så här efteråt är det mycket bättre!

Jag gick till ett ställe som var nytt för mig, och jag kan helt klart tänka mig att gå tillbaka dit. SPIRA massage och friskvård heter det.

En bra sak är att man bokar sin tid på nätet. Då kan jag boka när jag kommer på att jag vill gå, och behöver inte vänta tills det blir en bra tid telefonmässigt sett.

1 kommentar:

  1. Vad härligt! Jag hoppas att armen blev bättre efteråt :). Kul med ett nytt ställe, det har jag inte sett förut, och jag är också en anhängare av internetbokning, me like!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...