Sidor

2012-06-27

REA

Det blev inget sova av efter dagislämningen idag. Istället blev det en promenix till ICA och när jag kom hem satte jag mig för att tillverka tack-kort. M går sista dagen på sin avdelning i morgon, och när hon kommer tillbaka efter sommarlovet börjar hon på avdelningen för stora barn. Så jag har gjort kort till hennes fröknar. Halv tolv ringde A och undrade om jag ville haka på och äta lunch med honom, och det är klart att vill! Så det var bara att stoppa lilleman i bilen och så iväg. Sen hämtade jag M på dagis och gick hem till morfar. Väl där lämnade jag barnen en kortis och stack ner på stan för att fixa det sista till korten. Jag behövde ett gult band till korten, och det skulle ha gått på under 10 kr om jag hållit mig till planen. MEN - när jag kom till Panduro så upptäckte jag att de har sommarrea med 50% rabatt, så vips slank det ner en massa annat i korgen och notan landade på nästan 250kr.... Ja, ja, det blir ju en massa fina kort av det hela!

2 kommentarer:

  1. Bäst att passa på när det är rea ju!

    SvaraRadera
  2. Mmmm, såg jättefina lila hjärtan som fick mig att tänka på dig ;)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...