Sidor

2012-06-07

Skräp

Ok, det är bara att inse att söndag (röd dag) mitt i veckan inte funkar för mig. Det blev en massa skräp igår och då har jag svårt att ställa om och låta bli dagen efter. Så idag har de också slunkit ner mer än vad som var tänkt av sådant som det inte ska slinka ner något av under veckorna.

MEN det är bara att ta nya tag och kämpa på. Så jag passar på att byta invägningsdag och börjar om i morgon bitti.

I morgon ska jag fortsätta med mitt försök att få undan lite kläder från tvättstugan. Det kan ev. vara så att jag behöver ta mig en sväng till IKEA för att köpa ett par plastbackar, men hoppas då att mormor kan titta till barnen en kortis, så att besöket blir snabbare. På eftermiddagen ska vi uppvakta en student. Jag kommer även att vara gräsänka fredag och lördag kväll, men sist gick det ju så bra att jag inte tänker vara orolig över hur det kommer att gå. Ev. tar jag med barnen och åker till stugan med mormor och morfar, men det är lite väderberoende, så jag får se hur jag gör.

1 kommentar:

  1. Mmm, jag vet vad du menar. Vi besökte F ikväll och då blev det både vin och liiite kolhydrater ;)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...