Sidor

2012-06-13

Datorlös

Lämnade in datorn idag. De kunde inte säga om det skulle gå på garantin eller inte. Vi håller tummarna för att att det går på garantin, har ingen lust att betala för en tangent som borde sitta på plats. Vad som känns tråkigare är att det kan ta upp till 20 arbetsdagar innan jag får tillbaka den. Som tur är har jag den gamla datorn kvar, men självklart vill jag hellre ha den nya ;)

Efter dagis idag var vi iväg till Handikappcentrum för en utbildning i ledrörlighet tillsammans med M. Det var en jättebra utbildning och vi fick några bra tips och idéer på hur vi ska träna med henne. Tyvärr missade vi återigen chansen att gå på våffel-kafé på Mikaeligården, men förhoppningsvis blir det av nästa vecka istället. Jag hade glömt bort utbildningen idag och hade lovat henne att vi skulle gå idag. Hon blev jättebesviken när morfar hämtade henne och sa att det inte skulle bli någon tur till Mickisgården. Jag tyckte riktigt synd om henne, och samtidigt så fascinerad över att hon börjar ha lite koll på tid - igår, idag och i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...