Sidor

2012-06-12

saknar N

Min dator är trasig... Igår började mitt att krångla på datorn. Eller egentligen har det krånglat ett tag, men igår blev det riktigt illa. Jag trodde att det kommit in något under tangenten för den blev trög att trycka ner. Pillade lite försiktigt för att se om jag kunde lirka ut det som var där. Nu var det inget där, men plötsligt satt jag med tangenten i handen. Jag försökte sätta tillbaka den i ca 45 minuter. Sen kom bästa pappan och lyckades efter ca 30 minuter. Tyvärr var tangenten väldigt trög och nu har den lossnat igen... Som tur är så har vi kvittot kvar, så jag ska lämna in datorn i morgon. Resten av kvällen får gå till att spara allt jag har på en extern hårddisk.


2 kommentarer:

  1. Fruktansvärt drygt! Hoppas du hinner spara allt innan den kanske bestämmer sig för att lägga av helt!

    SvaraRadera
  2. Jag tror tack och lov inte att det är något fel på själva disken, men jag passade på att spara allt på min externa disk i alla fall - för säkerhets skull ;)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...