Sidor

2013-02-19

bara inte

jag har fått överta barnens förkylning nu! Det killar oroväckande i halsen (men det har det gjort ett par dagar) och näsan börjar täta på sig. Alltså ska jag bli sjuk nu på våren så kan det väl vänta tills jag börjat jobba! Så lite tid kvar och jag vill verkligen inte vara dålig de sista självande dagarna... bara 8 arbetsdagar kvar...

Barnen mår för övrigt bättre. Feberfria, men snoriga och hostiga. Det lutar åt förskola för M i morgon och jag ska bli kortare i håret samt förbättra slingorna lite. Lunch med K står också på schemat. Så kära lilla virus, gör dig inte alltför hemmastadd, för du får INTE flytta in här!

Så jag vilar mig i form idag och dricker mycket té. Oftast när jag känner mig så här så går det över innan det bryter ut, så jag bestämmer att det ska bli så den här gången också, så det så!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...