Sidor

2013-02-27

Mina finaste

Ett stort grattis till vännen K som blir 30 idag! 


Jag har haft full upp idag, det känns som att jag verkligen försöker krama ur det sista ur idag och i morgon, för sen är det ju liksom slut :(

Började med att lämna M på förskolan och efter det åkte jag och F till sjukhuset för att fota mig till min e-legitimation som gått ut och som jag behöver på jobbet. Därifrån åkte vi hem till L för att dricka kaffe och vänta på att E skulle vakna så vi kunde åka ner på stan. På väg dit somnade F, och när vi kom fram bar jag in honom (E hade hunnit vakna) Jag lade F på L:s säng och när vi sen skulle ner på stan så lyfte jag in honom i bilen och sen i vagnen och han sov genom hela lunchen och lite till! Sammanlagt sov han i 2 timmar och 40 minuter, och det var länge sen vill jag lova!

Vi åt sallad på Oliodeli, supermumsigt och sen shoppade jag lite kläder åt F på Lindex innan vi tyckte att det var dags för fika så vi kunde passa på att mata F. Fördelen med att ha ett barn som sover över lunchen är att mamman får äta i lugn och ro. Och det har inte hänt ofta under dessa 16 månader som jag varit hemma!

 M och F hemma hos L, som vi hängde hos efter förskolan idag.

Min stora kille i väntan på lunch på Systrarna Ericsson

1 kommentar:

  1. Nu sitter jag vid min dator och kan äntligen kommentera dina inlägg igen. Tack för all uppvaktning här på bloggen och igår irl, vi hade så trevligt och jag gillar verkligen halsbandet! Tulpanerna är så vackra och jag njuter av dem! KRAM!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...