Sidor

2013-02-07

Mmm... glasstårta

Hade tänkt ta en promenad till Lidl idag, men på väg hem från fsk insåg jag att det var högre prio på skottningen. Så jag och F skottade snö, sen var det lunch och sovdags för F. Tiden rann iväg så himla fort idag! Vi hämtade M och åkte som vanligt till Mickisgården. Vi busade runt ordentligt idag och var verkligen värda fika när det var dags för det. Erika hade med sig glasstårta som hon gjort själv. Den var supergod. Jag hoppas jag kan få receptet så jag kan göra den själv någon gång.


Det bjöds spagetti och köttfärssås till kvällsmat och båda barnen åt med god aptit. När maten var uppäten var det två trötta knattar som stupade i säng. Kl. 19 sov båda barnen! Härligt med lite egentid.

4 kommentarer:

  1. Glasstårtan låter spännande! Vad var det för smak?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jordgubb tror jag bestämt att det var. Färgen är dock karamellfärg, så man kan lika gärna ha en blå tårta om det faller än bättre i smaken. Får återkomma vid ett senare tillfälle med recept.

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...