Sidor

2013-02-20

Shopping

Strax före kören i kväll var jag nere på stan i ett annat ärende. Råkade halka in på Lindex, där jag hade en wrapp (presentkort i mobilen) på 50 kr. Hade först tänkt köpa strumpbyxor till mig själv, men så ändrade jag mig. Upprepade gånger när jag frågat M vad hon vill ha på sig, har jag fått svaret att hon vill ha sin Bamse-tröja. Problemet är bara att hennes Bamsetröja är urvuxen och ligger i en låda i väntan på lillebror. Så jag lämnade strumpbyxorna och gick mot barnkläderna istället. Ner i kassen landade tre par tights och en Bamse-tunika. Har inte bestämt mig för när hon ska få den än, kanske på lördag när vi ska på kalas? Den är stor, så det är inte bråttom =)

Bilden är stulen från Lindex.se

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...