Sidor

2013-02-06

Mitt i veckan

Lämnade på dagis och pep iväg till ICA för att handla nudlar och sötsur sås till kvällens middag. Sen åkte jag och F för att hämta Kristin och så tog vi en sväng till ESC. Ett av målen med trippen var att kolla in konkursutförsäljningen på House of Västerås. Men det fanns inget vi ville ha. Sen kom vi till huvudsyftet med vår träff, nämligen att äta lunch.

Jag och F åkte hem till morfar efteråt. Jag fick en välförtjänt kopp kaffe och innan jag visste ordet av så var det hämtningsdags. F stannade kvar hos morfar och jag hämtade M. Tillsammans åkte hon och jag till Toys ¨R Us och köpte present inför kalaset på lördag som barnen är bjudna på.  Åkte hem för att lämna av M och åkte därefter ner på stan för ett möte. Efter mötet kastade jag och A i oss kvällsmat på Spicy Hot innan körövningen.

Japp, det var en vanlig dag i mitt liv.

Det har förresten snöat en hel del igår och idag. Träden har rimfrost och snö på sig och är så vackra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...