Sidor

2013-02-02

Här är ditt kylskåp

Kom hem efter att ha varit på bolaget och ICA. Planen var att röja undan i gästrummet, bädda och fixa lite innan kvälls/nattgästerna kom. Så råkade jag öppna mitt kylskåp... Hoppsan, vad det var skitigt därinne. Kunde knappast be mina gäster att känna sig som hemma, för skulle de råka se hur det såg ut därinne, skulle de absolut inte äta maten jag bjöd på.

Så fram med svamp och rengöringsmedel, ut med allt inklusive hyllorna och skrubba. Det blev jättefint när det var klart!

Jag är nöjd, jag har distribuerat om lite, flyttat en hylla så att ljuset inte skyms lika mycket och tja, vi får väl se hur länge det dröjer innan det är kaos igen, men då är det ju bara att städa om!


3 kommentarer:

  1. Fint! Å så får man en bra överblick på vad man har där inne i gömmorna =0)

    SvaraRadera
  2. Jag vet! Att städa kylskåp är härligt - när det är klart! Det blir som nytt!

    SvaraRadera
  3. Kylskåpet va jättefint och fräscht! Jag skulle också behöva rensa och städa i mitt...

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...