Sidor

2013-02-25

Världens bästa måndag!

Vår planer på IKEAfrukost tillsammans med fam L sprack i morse när de inte kände sig helt krya. Men vi har haft världens bästa dag trots det. Vi hängde hemma och mös på förmiddagen. Jag dammsög under soffan i TV-rummet (allt damm och alla leksaker hamnar där under...), jag och M lekte affär och ritade. Mormor kom och drack kaffe, F somnade och vi gjorde i ordning lunch. Strax efter ett kom vi iväg till ÖF på Råby och hängde där tills de stängde. Lite vemodigt för min del, eftersom det är sista gången jag hänger där med barnen. Usch, det är det värsta med den här veckan - en massa sista gånger :(

Vi kom hem och hängde hemma hos mormor och morfar fram tills A kom hem och vi käkade middag tillsammans allihop. Efter lite kaffe för oss vuxna gick vi hem och stoppade F i säng och M i badet. Hon och A satt och skrattade och hade det så mysigt.

Överhuvudtaget så har vi haft det väldigt mysigt idag. Barnen har varit góa och glada, jag har varit på bra humör (kan bero på 8 timmars sömn i natt). Bara att hålla tummarna för att resten av veckan blir lika bra!

Mitt kvällspyssel medan A lade M... Det ska bli inbjudningskort.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...