Sidor

2013-02-21

Solen är här!

Det var längesen jag såg den nu, så idag blev jag uppriktigt glad när solen tittade fram. Så glad att jag byltade på barnen kläder och ner i vagnen och UUUUT! Vi var ute på en långsam promenad i drygt en timme. Vi hämtade upp Linda och Erik på vägen, så jag fick lite sällskap. Sen in och äta korv med mos. Det var inte dumt alls och i alla fall jag känner mig piggare och gladare efter lite frisk luft. Ungarna? De är lika gnälliga som innan. Men nu tror jag mesta att det beror på att de är uttråkade. Så jag hoppas verkligen att våra lördagsplaner blir av, för här klättras det på väggarna för tillfället. Men eftersom det hostas och snoras för fullt så håller jag oss hemma i alla fall fredag ut. Dels vill jag inte smitta någon som är frisk och dels vill vi inte utsätta oss för annan smitta medan våra immunförsvar fortfarande är lite svagare än vanligt. För nästa vecka SKA vi bara hitta på en massa skoj. Det är 7 dagar kvar (5 arbetsdagar) innan det är över för min del och nästa vecka ska vi suga det mesta och bästa ur föräldraledigheten, så det så!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...