Sidor

2013-02-20

Lunch i smyg

Förra veckan, innan barnen blev sjuka bokade jag lunch med K. När nu barnen var sjuka och M hemma så vågade jag inte riktigt berätta för morfar att jag skulle luncha efter frissan. Han fick bara veta att jag skulle till frissan kl. 10 och att jag beräknades hem runt 14. Kanske inte världens snällaste sak att göra, MEN jag behövde verkligen få komma ut på den här lunchen och barnen är inte särskilt svåra att ha att göra med. Dessutom har min älskade pappa inte så mycket annat att göra på dagarna.
Lunchen var i alla fall väldigt god och trevlig och precis vad jag behövde.


2 kommentarer:

  1. Såna pauser behövs ibland!

    SvaraRadera
  2. Jag är glad att du kom iväg på lunchen med mig =0) det var så trevligt!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...