Sidor

2013-02-26

Spontanshopping

Lämnade M på förskolan, första gången på drygt en vecka! Hon var inte helt överlycklig över att vara där, men det släppte när vi väl kom in och hennes kompis L kom. Jag och F åkte hem och hämtade vagnen och mormor innan vi åkte ut till ESC för en heldag. Jag hade planer på att köpa nya inneskor till jobbet, men hittade inget jag ville ha. Sen kikade vi på present till K och slutligen gick vi in en kortis på Lindex för att se om de hade byxor till F. Men jag hittade inte riktigt något jag gillade, så jag hoppas på bättre tur senare i veckan. Strax före tolv ringde Å och gjorde mig och mamma sällskap. Mamma bjöd på lunch och vi åt asiatisk buffé. Supergott! F stoppade i sig en hel burk á 250g och sen fortsatte han med att mumsa i sig två kycklingklubbor. Det är hans nya favoritmat alla kategorier tror jag.

Efter lunch gick vi runt lite till, F somnade och jag hittade vantar till M på outdoorexpterten. De hade ombyggnadsrea, så jag betalade halva priset för Reimavantar. Medan jag var inne och köpte vantar gick Å in på Joy. Jag har nog aldrig handlat i den butiken. Joy nere på stan har jag alltid uppfattat som väldigt stökig så därför har jag liksom valt att inte ens gå in på Joy i ESC. Men vilken mysig butik det är! jag kom ut därifrån med en tunika och kofta, så fina! (måste ju inventera garderoben nu när jag ska börja jobba och visa mig ute bland folk hela dagarna. Då duger inte mysbrallorna och slit-och-släng-tröjorna)


1 kommentar:

  1. På bilden ser kläder väldigt fina ut!!!
    Får kolla på dom live i april =)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...