Sidor

2010-12-09

Anna-dagen


Grattis alla Annor! Idag är det vår namnsdag. Jag brukar inte fira namnsdagar så himla mycket. Jag brukar säga grattis och så är det bra så. Men min älskade lilla mamma gillar att fira. Hon har alltid uppvaktat mig med något litet gulligt. Idag fick jag ett paket innehållandes denna underbara väska att ha matlådan i när jag går till jobbet:

Bilden är lånad från lagerhaus.se
Förutom väskan innehöll paketet lite annat smått och lukta gott.

Även min sambo kom ihåg att jag älskar paket ;) Utav honom fick jag ett set för vackrare naglar och händer samt en Pandora-berlock till samlingen!

Bilden är lånad från pandora.net

En liten ponny! Jag frågade om den symboliserade något speciellt (eftersom många av berlockerna gör det, eller är köpta för att påminna om speciella tillfällen) Den här påminner mig om hur söt M är när hon ska säga häst. Det är svårt att skriva det men hon uttalar det i stil med "hässss" och är helt bedårande!



1 kommentar:

  1. Grattis på namnsdagen en dag efteråt! Vilka gulliga presenter! Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...