Sidor

2010-12-06

igång igen


Idag var jag iväg och tränade igen. Det är ju en månad sen. Mådde pyton idag på eftermiddagen, så det var nära att jag struntade i allt, men så tänkte jag att det är ju bättre att gå dit och ev. bryta passet. Så jag masade mig iväg. Som tur är, för jag körde först 10 minuter på crosstrainern och sen ett pass på 30 minuter fettförbränning. Mådde väl inte så där jättebra när passet var över, men jag blir ju lätt åksjuk när jag inte tränat på ett tag och tar ut mig.

När jag kom hem möttes jag av barngråt. M hade somnat och sovit i ca 5 minuter. Sen hade hon gråtit  i en halvtimme. Så det blev till att byta blöja och låta henne somna i vår säng. Bortskämda unge =). Vi borde verkligen hämta sängen vi ska få av T och H så att vi kan ligga bredvid henne i hennes rum istället. Jag tror att det skulle funka bättre. Och så bjuda dem på middag som tack, det var ju så himla länge sen vi träffades!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...