Sidor

2012-05-28

Enough is enough


Japp, nu får det vara nog. Nu har jag misshandlat mig själv tillräckligt länge. Så för trillionte gången i mitt liv så skjuter jag startskottet för mitt "nya liv".


Så här ser planen ut:

  • Motionera 5 dagar i veckan (minst 45 min promenad eller 30 minuter på cykel. Hatar ju styrketräning, men det ska in ett par plankor och några pinkande hundar också :) ) 
  • Fika mindre
  • Undvika godis och chips
  • Äta mer frukt och grönsaker
  • Tänka sunt - intaget ska inte överskrida uttaget!
  • Dricka minst 1,5 liter vatten per dag.

Delmål 1: Gå ner till före-graviditet vikten.
Delmål 2: Gå ner 20 kg.


Slutmål: Kunna ha kläder i storlek 38/40 eller väga 63 kg när jag går tillbaka till jobbet (mars? 2013)

2 kommentarer:

  1. Perfekt att vi båda startar samtidigt tycker jag :) Bra idé med kesella till mellis, det är ju så gott!

    SvaraRadera
  2. Hejja dig! Det låter som rimliga mål!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...