Sidor

2012-05-04

Fredagsgrrrr

Fredag betyder öppna förskolan hos oss. Det är ett suveränt ställe. Jag har inte hittat någon jag klickat med direkt, men M får chans att leka med andra barn, (eller bredvid andra barn) och syssla med sådant jag gärna undviker hemma, som tex trolldeg (luktar illa) och vattenfärg (kladdar så).

Idag när kom vi in i målarrummet höll en annan mamma på att klippa ut två lejonmasker till sina söner. M ville först måla, men sen ville hon också ha en och det fick hon såklart. På väg hem skulle masken sitta på, så det var ju tur att jag klippte ut hål för ögonen :)

Väl hemma blev det pannkaka till lunch och sen skulle vi ut och blåsa såpbubblor - som blev till golf. Tvära kast ibland...


2 kommentarer:

  1. Vad kreativa ni är! Jättefin mask, klart att den ska vara på hela vägen hem!

    SvaraRadera
  2. Så söt mask :) jag köpte två urgulliga tiger mössor i dag på barnensdag utan Frälsningsarmén 10:- kul att se er idag, trevlig lördag kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...