Sidor

2012-05-12

Gräsänka

A stack runt åtta i morse. Han skulle lägga i pumpen i stugan och sen var det grabbdag/kväll. Först skulle de idrotta lite och sen skulle det vara mat och öl på kvällen. Grabbkvällen innebär även övernattning, så jag är ensam med barnen. Vi tog det lugnt idag. Var bara hemma och slappade på förmiddagen. Kl tre var vi bjudna på 1-års kalas. Jag fick med mig båda barnen och paketet och kom iväg i tid. Riktigt imponerad av oss tre! Vi fick mumsigt fika och när det var dags att åka hem och laga kvällsmat, blev vi erbjudna att stanna och grilla. Så vi var inte hemma förrän tjugo över åtta. Sen fick jag båda barnen i säng. M sov före nio och F lyckades jag söva runt halv tio. Inte illa när man är ensam får jag lov att säga. Kan återigen konstatera att jag har världens snällaste och underbaraste barn. Det är så hjärtat brister!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...