Sidor

2012-05-01

Sköna maj VÄLKOMMEN!

Idag bestämde jag mig för att min favorit bland årstider inte är sommaren som jag tidigare tyckt, utan våren. I alla fall när den är så underbar som den varit de senaste dagarna. Vi har fortfarande nästan 17grader varmt ute på altanen och klockan är åtta. Känslan av att hela sommaren ligger framför oss med alla äventyr gör att det är förväntningarnas tid. Jag älskar det här!

I dag är det tisdag, vilket hos oss betyder babysim. Eftersom det är 1:a maj och alla var lediga, så tog F och jag med oss hela storfamiljen och badade. Det var riktigt mysigt. Vi badade och fikade och badade lite till.


Efteråt var barnen så trötta att de sov middag båda två, medan vi vuxna åt lite lunch.

Eftermiddagen spenderades ute på altanen och i trädgården och innan vi visste ordet av så var det kväll och dags för kvällsmat. Dagen till ära blev det hemgjord pizza, vi hade mozarella och skinka som behövde ätas upp. Så himla gott!

1 kommentar:

  1. Mys med bad för hela familjen! Jag håller med dig, våren är bäst!!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...