Sidor

2012-05-13

Shopping

Ursäkta om jag tjatar, men jag har världens bästa ungar! De gav sin mamma sovmorgon till 8.30 idag!

Vi gick upp och åt frukost och förberedde oss för en liten shoppingtur när A klev in genom dörren, ett par timmar tidigare än jag förväntat mig. Så det slutade med att M stannade hemma med pappa och jag tog F, mormor och en vännina till henne med mig på shopping istället. Blev lite nyttogrejer som krokar till altanen, nya nappar, påsförslutare och andra småtrista saker. Jag kom hem, ammade F och gjorde i ordning en macka till lunch som jag åt på vägen hem till E och Me and I-visningen. Jag tycker de har så himla fina kläder och kvaliteten är bra. Begränsade mig så mycket jag kunde, men det blev två plagg till F, ett till M och två till mig.

Jag och M kommer att vara så fina i våra turkosa klänningar! (Om min sitter bra, så att jag behåller den vill säga)

Bilderna är lånade från Me and I:s hemsida.

1 kommentar:

  1. Vilken härlig klänning! Jag håller tummarna för att den passar ;-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...