Sidor

2012-11-20

Tittut på egna ben!

Vi var på ÖF igår och plötsligt försvann M. Jag letade efter henne och plötsligt kom hon fram som gumman i lådan ;) Spisar kan visst användas till mycket. F satt vid lunchen idag och lekte tittut. Han lade händerna över sina ögon och när jag frågade "var är F?" tog han bort dem och skrattade högt när jag sa tittut! Tyvärr lyckades jag inte fånga honom på bild med händerna över ögonen. Han såg kameran komma varje gång och var mer nyfiken på den.




Det har varit på g ett tag, men ändå inte riktigt. Vi har lockat med leksaker, mobiler och ätbart. Men vissa saker måste bida sin tid och idag var det dags.

Grabben står!


5 kommentarer:

  1. Åhh nu är det nära!!! Va kul! Sen är det full fart... =)

    SvaraRadera
  2. Grattis F!!! Gog vad tiden går fort!:) vi ses snart

    SvaraRadera
  3. Och ja, jag gick runt cityringen. En klassiker i Västeråssammanhang. ;) Hade varit så roligt med sällskap. L som vi hälsade på är gravid i sjunde månaden så det var inte läge att ta med henne runt.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...