Sidor

2010-04-19

första plusset


Så var det "äntligen" dags för viktgrupp och officiell vägning. Att ställa sig på vågen idag var ingen lycka direkt. +0,9 kg på totalvikten. För att inte bli superbesviken höll jag andan och kikade på hur det såg ut med fettprocenten och fettmassan. Jag har tappat 2,8 kg i fett. Så det kan jag ju inte klaga på. Jag har dessutom mer vätska i kroppen än förra gången. Så det skulle ju kunna förklara en del av uppgången. Resten av uppgången får jag skylla på mig själv. Det är så dj#¤%&/la svårt att låta bli att äta felaktigheter. Framför allt är det svårt på helgerna. Men det är bara att ta nya tag och kämpa på.

Har kommit på att jag ska försöka lyssna mer på CD-skivan. Ska försöka lägga över den i telefonen så att jag kan lyssna i sängen innan jag somnar, eller ännu bättre egentligen är om jag lyckas hitta min CD-freestyle. (Oh my good, vad längesen det var jag lyssnade på den!)

På den positiva sidan får jag väl skriva att jag både tog cykeln till jobbet idag samt tränade ett FF-pass. Målet är att cykla varje dag den här veckan samt att träna på fredag igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...