Sidor

2010-04-05

viktuppdatering


Det gick liiite ner. 0,3 kg. Så jag ska väl inte klaga. Men jag har gått upp i fettprocent, vilket ju inte är så bra. Men jag tänker som så att när jag väl slutat på Xtra så har jag ju "bara" min badrumsvåg att väga mig på, och där är det ju bara vikt som gäller. Så vi kör på det som måttstock. Sen är det ju så att det i slutänden är en klädstorlek jag vill ner till och då spelar ju fettprocenten inte så stor roll.

I dag börjar en ny vecka och jag har varit duktig idag. Inget onödigt har slunkit ner. På minussidan ligger väl att jag kanske inte har fått i mig den mängd vatten jag borde. Men jag vet att jag har svårare med vattnet på helgerna när jag är hemma, och det blir bättre i veckan när jag jobbar.

Frukost och lunch för i morgon är förberett i kylen, så det bådar gott för en nyttig morgondag J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...