Sidor

2010-04-06

mums


Veckans första träningspass är avklarat. Kände verkligen inte för att masa mig iväg, men jag vet att jag borde/måste så det var ju bara att dra på sig träningskläderna och gå. Nu när jag är hemma är jag jättenöjd med att ha det gjort. Det finns nog ingen latare människa än jag och jag kommer nog aldrig att tycka att träning är kul, oavsett hur många roliga, glada tankar jag tänker. För mig är det tyvärr ett nödvändigt ont. Som att äta medicin mot en kronisk sjukdom. Inte så roligt, men något man gör för att må bra.

Matmässigt har jag varit duktig idag. Jag har fått i mig 5 av 6 mål, så ett litet mellanmål nu under kvällen är allt jag har kvar. Har fått lite pippi på naturell lättyoghurt med nötter. Trodde att jag skulle tycka att yoghurten skulle vara för besk eller syrlig, men ååh vad god den är!



1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...