Sidor

2010-04-08

trött


I natt vaknade M vid 00.50. Jag hörde henne, men A gick upp. Sen uppfattade jag det som att de båda kom och lade sig i vår säng en stund senare. Jag insåg att jag måste ha sovit ganska djupt, när jag på morgonen förstod att M vaknat en gång till vid femtiden och att A då burit in henne till oss. Så i kväll MÅSTE jag gå och lägga mig lite tidigare.  Fast det är klart - hade jag varit ensam så hade jag säkert hört henne. Det är vid tillfällen som dessa som jag uppskattar hur otroligt skönt det är att vi är två om att vara föräldrar.

2 kommentarer:

  1. Lyckos dig.... min man vaknar aldig, som tur är vaknar inte Clara ofta heller!!! *ler*

    SvaraRadera
  2. Bry dig inte om att du inte vaknar, skulle det gälla livet så vaknar du säkert!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...