Sidor

2010-04-23

fredagsmys


Så har ännu en vecka flugit förbi. Det är sanslöst vad tiden går fort tycker jag. Jag vaknar på måndag morgon - och när jag ska lägga mig så är det fredag. :)

Har tränat idag. Det finns ett FF-pass halv fem på fredagar. Superskönt. Då åker jag in och tränar på väg hem från jobbet. När jag så är hemma strax före halv sex så är det verkligen helg! och jag kan med gott samvete fredagsmysa med A framför tv:n.

M har feber. När hon vaknade för kvällsvälling igår så var hon kokhet. 39 grader visade termometern. I med Ipren. I morse var hon lika varm igen. Mer Ipren. Nu på kvällen är hon inte lika varm (har inte tagit någon temp) men jag tror inte att det är över riktigt än. Lite, lite hosta och småtäppt i näsan är hon. Så det är väl en gammal hederlig förkylning hon åkt på. Men jag klagar verkligen inte. Förutom magsjukan för ett par månader sedan så är det första gången som hon är sjuk! Så helgen vigs åt en massa gos och tillfrisknande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...