Sidor

2011-01-30

Bröllopsmässa


Igår var jag till huvudstaden på bröllopsmässa. Nu var det tyvärr två mässor samma helg, så jag var tvungen att välja och då blev det den som var på Grand Hotel. Jag och vännen L hade otroligt trevligt. Det var underbar stämning, alla var glada och trevliga och det är nästan så jag önskar att jag skulle gifta mig i Stockholm.

Vi frossade bland annat i vackra ringar, klänningar, fotografier, inbjudningskort, korsetter, chokladfontäner, och blommor. Det här är två av mina favoriter, skapade av Blomsterpaletten.



Och så dessa med tryck på:


Företaget som trycker på blommor heter Speaking Roses. Så häftigt att de kan trycka text och bilder på levande blommor!

Kan i alla fall konstatera att jag nu är full av idéer, men tyvärr så räcker varken tiden eller pengarna till för att genomföra alla. Så det får bli ett väl valt urval ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...