Sidor

2011-01-17

saktare än förväntat


Måndag = vägningsdag. Hade som sagt hoppats på en viktminskning som var runt 0,8 men riktigt så bra var det inte. Ett halvt kilo klämde vi denna vecka. Inte som förväntat, men jag får nog lov att vara nöjd med det. Jag har ju skött maten mer eller mindre exemplariskt, men tyvärr kan jag ju inte säga riktigt det samma om träningen. Borde verkligen röra på mig lite mer, men ibland funkar det helt enkelt inte med resten av livet.

Jag hade bokat in ett träningspass i dag tex, men så kom jag på att man inte bör träna när man lämnat blod och idag var första gången för mig. Så det var bara att avboka träningspasset och vänta till senare i veckan.

Som tack för att man lämnar blod får man en gåva. Idag valde jag en skål från Rörstrand, Hanna, i grönt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...