Sidor

2011-01-18

Fotograf?


Min hjärna håller på att sprängas. Inte bokstavligen, men ibland känns det som att det inte är tillräckligt med plats där för alla beslut som ska fattas inför dagen D. Idag har tankarna kretsat kring placeringskort och sen på kvällen har bröllopsfotografen fyllt mitt huvud. Hur mycket vill vi fota, bara en porträttsession på 1-2 timmar, eller vill vi har foton i kyrkan också eller ska vi satsa på en heldagsgrej? Visserligen är fotona en av de få saker som faktiskt består efter själva dagen, men det är MYCKET pengar vi pratar om!

Sen ska jag välja vem som får det ärofyllda uppdraget också! Någon av er läsare som har tips på bra bröllopsfotografer? Hit me =)


1 kommentar:

  1. Hej! Jag snubblade över din blogg pga din rubrik "Fotograf?". Jag fotograferar mycket och håller på att utbilda mig till fotograf. Jag har fotograferat bröllop och bröllopsförberedelser tidigare. Jag vill bara säga att om du är intresserad (och inte bor jättelångt från Södertälje) så kan jag fotografera t.ex. bara bröllopsförberedelserna. Eftersom jag inte är färdig fotograf och håller på att samla på mig erfarenhet så är jag billig (nästan gratis :-)). Titta gärna på mina tidigare bröllopsbilder här: http://petra10001.blogspot.com/search/label/Br%C3%B6llop och här: http://www.petragau.com/#post1 Mvh Petra

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...