Sidor

2011-01-02

Dagen D



Då var det dags. Jag har laddat för fullt hela julhelgen. Ja, nyårshelgen med för den delen. Igår och idag, de första dagarna på detta nya år har jag inte funderat ett enda dyft på vad jag har stoppat i mig. Men från och med i morgon är det stenhårt. Inget som inte är genomtänkt ska in i munnen och ner i magen. Medvetna val är vad som gäller. Nu ska denna blogg handla lite mer om det som var tänkt från början. Önskan är - 18 kg till juni. Det låter mycket, men ett kilo i veckan är inte helt orimligt. Så det är vad jag satsar på, så får vi se vad kroppen tycker om detta.

Jag har planerat att vara stenhård fram till juni, med ett undantag. Ett liiitet påskägg har jag tänkt unna mig. Så nu är det bara att tuta och köra!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...