Sidor

2011-01-03

Första dagen på nystarten


Det började ganska bra. Frukost ett ägg, förmiddagsfika ett ägg till. Sen blev det två mandariner på förmiddagen innan det blev lunch bestående av quinoa-sallad med röda linser och kalkon. Eftermiddagsfikat bjöd på en apelsin. Kvällsmaten bjöd på fläskfilé med svampsås, squash och broccoli.  Känner mig jätteduktig! Tyvärr känner jag mig lite hungrig redan, klockan är ju  bara 20. 00, men jag får hålla mig i en timme till. Ett litet mellanmål runt nio är ju faktiskt helt ok, jag ska ju trots allt försöka äta 6 gånger per dag...

Det stod en massa godis på bänken i fika-rummet idag när vi kom ut dit. Det tydligaste tecknet på att jag är motiverad igen är att jag inte ens kände att jag behövde välja bort att ta något. Jag var inte ens sugen. Lovely!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...