Sidor

2011-01-16

Kalas 2 samma helg


Idag var det dags för nytt kalas. A:s farmor fyllde 85 och det är sannerligen värt att fira! Stadskällaren i Arboga öppnade enbart för oss och vi hade förbeställt vad vi skulle äta. Sammanlagt var vi 20 personer som åt god mat. Efter lunchen bjöd S hem oss alla på kaffe och tårta hem till sig.

Jag var ståndaktig och hoppade över potatisgratängen som var tillbehör till min hjortstek och drack bara kaffe med mjölk vid fikat. Det bästa är att jag inte var särskilt sugen på varken tårta eller kakor, så jag kände inte ens att jag gick miste om något. Det tuffar på helt enkelt. Hoppas verkligen att jag får ett lika fint resultat på vågen i morgon som jag fick förra veckan. Räknar med att jag borde gått ner minst 0,8 kg, så allt från det och mer är jag nöjd med.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...