Sidor

2011-01-24

Snigelfart, men dock framåt


Inte går det fort inte! Endast -0,2 visade vågen idag. Jag tycker faktiskt att det är "endast" för jag tycker att jag skött maten jättebra. Jag äter bara mat och inget annat. Men jag kan inte säga att jag inte har en aning om vad det beror på. Bristen på rörelse är uppenbar. Det blev ingen träning förra veckan. Vilket jag beklagar, men det går inte alltid att få ihop livet med både familj, träning och resten av aktiviteterna. Vissa saker ruckar jag bara inte på. Jag sakar tex inte kören för att träna, och jag undviker att saka tid med M för att träna. Sen får jag ju skylla mig själv lite. För det står en träningscykel här hemma. Det är bara att använda den, men det är ju det där med att ta sig för...

Nåja, ny vecka nya möjligheter! Jag kör på, fortstättning följer!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...