Sidor

2011-01-08

Tuff tuff


Dagarna tuffar på och det funkar hur bra som helst! Jag har fuskat liiite. I onsdags - som faktiskt var trettondagsafton - drack jag två glas rött vin och åt lite fruktsallad till efterrätt. I går, fredag slank det ner två glas till och idag åt jag en superdupermumsig fruktsallad som kvällsgott. För övrigt är det helt potatis-ris-pasta-bröd-mjöl fritt!

I går provade jag brudklänningar. Jösses vad det finns många fina klänningar att välja mellan! Hur ska jag som är våg kunna välja? Men jag tror att jag är på god väg. Jag hade med mig ett underbart smakråd i vännen Å som valde ut, plockade fram och undan, knäppte och knäppte upp och kom med idel goda råd. Samtidigt lät hon mig förstå att valet är helt och hållet mitt, och ändå försökte jag klämma ur henne vilken hon tyckte bäst om. Vi är inte riktigt klara, ska nog ta en drive till innan jag bestämmer mig, men jag vet varthän det lutar! Det är dock otroligt svårt att försöka gissa sig till hur  jag kommer att se ut i kroppen när det är dags. Så jag väljer nog en storlek som passar nu, och så får den sys in så den passar sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...