Sidor

2011-01-28

tjolahej, tjolahopp


Hjälp vad fort tiden går! Nyss var det måndag och nu är det redan fredag. Har inte hunnit skriva som ni märkt, men det må vara hänt.

Veckan har funkat superbra. Hoppade över semlan som jobbet bjöd på i onsdags utan att ens känna att jag valde bort något. Skön känsla att inte ens behöva fundera.

I torsdags var jag på viktgruppen. Vi träffas ju varannan vecka. Det var en bra inspirationsstund. Efter träffen hade vi förmånen att få ett extrainsatt vibb-pass bara för oss. Så därmed blev det ju två träningspass denna vecka också. (klappar mig själv på axeln)

Idag är det däremot en tuff dag. Matmässigt har det väl gått ok. Men satan i gatan vad jag är sugen på något att tugga på just nu. Har ätit nötter, men det räcker liksom inte. Jag skulle kunna mörda för en bit choklad. Kan det vara kära tant röd som är på ingång?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...